Hvis du har mottatt et skadet eller defekt produkt, må du reklamere. Det er
viktig at du beholder all originalemballasje. Hvis du ikke gjør det, kan du miste muligheten til å få saken vurdert for eventuell erstatning av transportøren.
Vær oppmerksom på at varene kun kan transporteres av de personene som det er avtalt med.
Da du bestilte lampen din, mottok du en lenke fra oss der du kan spore bestillingen din. Via denne lenken kan du også opprette en reklamasjon. Velg den aktuelle reklamasjonstypen og følg instruksjonene.
Når du har fylt ut skjemaet og sendt det til oss, blir reklamasjonen din registrert i systemet vårt. Vår dedikerte kundeservicerepresentant vil behandle klagen din så snart som mulig og kontakte deg hvis det er behov for ytterligere informasjon. Du kan forvente svar fra oss i løpet av noen få dager.
Bemerk: Vennligst vent med å returnere varen til oss til vi ber deg om det.
Hvis du har spørsmål, er du velkommen til å kontakte vår kundeservice på +47 2195 9405 eller via e-post på
kundeservice@designlite.no